niedziela, 21 kwietnia 2013

Rozdział 4

Po 15 minutach byliśmy pod studiem, a tam mnóstwo piszczących fanek. Niektóre nawet mdlały, gdy chłopaki zaczęli wychodzić z busa. Razem z Viki siedziałyśmy w busie i byłyśmy z szoku ich zachowaniem. Wiedziałyśmy czego mamy się spodziewać po ich fankach, ale nie brałyśmy pod uwagę omdleń. No cóż, w sumie omdlenie to dobra rzecz dla fanek, które mają nadzieję zwrócić na siebie uwagę One Direction. Niestety, zamiast zwrócić na siebie uwagę 1D to zwracają uwagę ochroniarzy, przechodniów lub innych fanek. Wraz z przyjaciółką czekałyśmy na chłopaków w studiu, gdyż oni rozdawali jeszcze autografy i robili sobie zdjęcia z fankami. Po 20 minutach byliśmy już całą siódemką w studiu. Niall coś tam brzdąkał na gitarze, Louis się wygłupiał, Zayn (standardowo) poprawiał sobie grzywkę, choć nie wiem po co skoro mamy tu być tylko my i ich menadżer, Harry śmiał się z Louis'a, Liam natomiast starał się ich ogarnąć. Patrzyłam na nich tak jakbym zaraz miała sobie strzelić beach please'a. Jedynie Victoria nie zwracała na nich uwagi bo była zajęta rozmową ze swoimi rodzicami. Powoli zaczynali mnie wkurzać. Zastanawiałam się czy ktokolwiek by w ogóle zauważył, gdybym wyszła z pokoju. Postanowiłam się przekonać i pozwolić moim uszom odpocząć od tego hałasu. Wyszłam na korytarz i zaczęłam przeglądać tamtejsze nagrody i platynowe płyty różnych ważnych osobowości, które zdobiły ścianę. Moją uwagę przykuła pewna statuetka. Zaczęłam ją czytać "Nagroda za płytę roku dla One Direction" . Nagle poczułam czyjeś dłonie na swojej talii i oddech na szyi.
- Pamiętam ten dzień - zaczął Harry.Wszędzie rozpoznam ten zachrypnięty głos - Nagroda za "Up All Night". Nie spodziewaliśmy się tego, że dostaniemy tę statuetkę.
- Gratulacje - powiedziałam z uśmiechem na twarzy gdy ściągnęłam ręce Harry'ego z talii - ale nie musisz się aż tak podlizywać.
- A kto powiedział, że ja się podlizuje ? Po prostu jestem miły - odpowiedział pokazując przy tym swoje śnieżno białe zęby i dołeczki w policzkach
- Harry, wiem jaki jesteś. Kręcisz z każdą laską. Czytam czasami czasopisma
- Czytasz czasopisma, jesteś na bieżąco. Ale nie wiesz jednej rzeczy. To co jest w czasopismach nie zawsze jest prawdą.
- Akurat to wiem. Ale jak wyjaśnisz to, że najpierw kręcisz z jakąś Caroline Flack a jakieś 2 albo 3 miesiące później już jesteś z Taylor Swift ?
- Taylor to była tylko ustawka. Związek na pokaz. Menadżer kazał nam być razem dla rozgłosu. A poza tym nie będę ci się z niczego tłumaczyć! Bo niby kim ty jesteś ? Ja przynajmniej jestem sławny !
- Ty coś sugerujesz ? - powoli mnie już roznosiło od środka
- Tak. Jesteś nikim. Nic nie znaczącym człowiekiem chodzącym bez sensu po tym świecie.
- A wyobraź sobie, że się mylisz. Miałyśmy z Victorią tego nikomu nie mówić, ale właśnie rozmawiasz z modelką. Znaczy się ona jest modelką a ja jestem początkującą modelką.
- No właśnie, początkującą. Świat o tobie nie wie. To prawie tak samo jakbyś była nikim.
- Dobra, skończ. Nie chce mi się z tobą gadać. Wracam do domu ! - byłam wkurwiona. Jeszcze nikt w życiu mnie tak nie zdenerwował. Poszłam do sali, gdzie chłopaki mieli próbę, by zabrać swoje rzeczy. Za mną wszedł jaśnie szanowny Harold. Ściągnęłam torebkę z wieszaka na ubrania i wybiegłam z sali trzaskając drzwiami. Słyszałam jak ktoś za mną wybiegł. Był to Zayn
- Ver stój ! - zignorowałam go i szłam dalej szybkim tempem.
- Veronica zatrzymaj się ! - nagle złapał mnie za nadgarstek
- Co chcesz ode mnie ?
- Co się stało ?
- Nic - burknęłam pod nosem i opuściłam głowę w dół patrząc z zaciekawieniem na swoje buty i dywan zdobiący korytarz. Był bardzo ładny, we wzorki w kratkę
- Veronica mów. Harry ? - dopytywał się dociekliwie Zayn. Już miałam powoli dość tego dnia.
- A co ja na spowiedzi jestem ? Po co ze mną w ogóle rozmawiasz. Przecież jestem nikim. - dałam upust emocjom i wykrzyczałam to co mi powiedział Styles.
- ON CI TAK POWIEDZIAŁ ?! - Zayn się wkurzył. Widziałam to w jego oczach
- No brawo, Amerykę odkryłeś - odpowiedziałam mu sarkastycznie bo na nic więcej nie było mnie stać
- No normalnie zatłukę gnoja - Zayn się odwrócił i pobiegł do sali. Wołałam za nim, ale mnie zignorował. Postanowiłam wrócić do domu bo i tak pewnie bym nie dała rady go powstrzymać.

~~~~~~~~ Oczami Zayn'a ~~~~~~~~

Gdy się dowiedziałem, co Harry powiedział Veronice byłem wkurzony. Wiedziałem, że jest zdolny do wszystkiego, ale nie do tego, żeby tak powiedzieć do jakiejkolwiek dziewczyny. Nie wiem o co im poszło, ale on musi ją przeprosić. Tym bardziej, że Veronica mu się podoba. To widać. Mi zresztą też się spodobała odkąd ją poznałem, ale wątpię, żebym miał u niej jakiekolwiek szansę. Wiem, że ona nie jest zabawką, ale nie poddam się. Będę o nią walczył.
- Coś ty jej kurwa zrobił ?! - rzuciłem się na Harry'ego zaraz po tym jak wszedłem do sali nagrań
- Nic. Nie moja wina, że mi nie ufa ! - wykrzyczał Harry
- O co wam poszło i co jej powiedziałeś ?! - byłem ciekaw czy mi odpowie
- Nie twoja sprawa !
- O co wam poszło i co jej powiedziałeś ?! - powtórzyłem jednak tym razem dostał w policzek
- Wierzy brukowcom. Twierdzi, że jestem lovelasem. Jeszcze każe mi się tłumaczyć ze związków z Flack i Swift ! Powiedziałem jej, że co z tego skoro jest początkującą modelką skoro świat o niej nie wie. Powiedziałem jej również, że jest nikim, że nie muszę jej się ze wszystkiego tłumaczyć bo nic nie znaczy i że jest nic nieznaczącym człowiekiem na tym świecie.
- Co ty powiedziałeś ?! Nie znasz jej. Nie wiesz dlaczego nikomu nie wierzy. Miała trudną przeszłość. Rodzice pomimo tego, że są bogaci to ją okłamywali. Rzadko kiedy mówili jej prawdę. Ona nic w życiu nie osiągnęła bo rodzice jej zabraniali na jakiekolwiek konkursy lub olimpiady. Teraz dostała szansę na bycie modelką, a ty to niszczysz ! Nie wiesz jak ona się cieszyła, kiedy znana w Polsce agencja modelek chciała z nią podpisać kontrakt. Jeśli ona to rzuci przez ciebie to ci obiecuję, że osobiście sprawię, że nie będziesz mieć takiej pięknej buźki. - Wtrąciła się Victoria, którą aż roznosiło. Gdy skończyła swój monolog wybiegła ze studia mówiąc, że jedzie do domu do Veroniki. Wszyscy byli w szoku. Stali jak wryci w ziemię. Na zakończenie tylko przywaliłem z pięści Harry'emu prosto w nos.
- Ałaa, a to za co ?! - powiedział z oburzeniem
- Za Veronicę ! Masz ją przeprosić !
- A jak nie to co ?!
- A jak nie to pomogę Victorii urządzić cię tak jak ona mówiła. - Groźba poskutkowała, bo Harry uniósł ręce w górę na znak poddania. Gdy emocje już opadły, a Harry ogarnął swoją twarz i krwotok z nosa, zaczęliśmy rozgrzewać nasze głosy. Po 20 minutach przyjechał nasz menadżer. Jak zwykle punktualnie -.- -  pomyślałem i zaczęliśmy nagrywać piosenki na naszą nową płytę Take Me Home.





~~~~~~~~~~~~

Dziewczyny przepraszam was bardzoo . Ale rodzice ostatnio ograniczyli mi dostęp do komputera + testy 3-cio gimnazjalisty. Musiałam robić po kilkanaście testów dziennie. Jeszcze do tego trzeba było się uczyć, by oceny poprawić. Jeszcze żeby było fajnie to babcia mi w szpitalu wylądowała na świętach i ostatnio wyszła więc musiałam pomagać mamie i dziadziowi przywrócić jej pamięć. Mam nadzieję, że rozdział wam się spodoba. Bardzo długo nad nim myślałam i nie mogłam nic wymyślić. Z góry przepraszam za błędy i za to, że taki krótki ;)) Macie "One Way Or Another" . Muszę wam powiedzieć, że bardzo mi się spodobała ta piosenka w ich wykonaniu. A teledysk mieli taki wesoły i kochanyy *o*





6 komentarzy:

  1. Super rozdział ;) kiedy można spodziewać się następnego ? ;) sorki, że pytam x D czekam na nexta :P
    Pozdrawiam
    Coco ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pewnie jak będę mieć pomysł na losy bohaterów i chwile czasu . bo narazie to mam egzaminy gimnazjalne i musze oceny poprawic ;/ ale postaram sie jak najszybciej go napisac :) :*

      Usuń
    2. Powodzenia przy egzaminach, bo z tego co wiem ty piszesz dzisiaj x D . Mam nadzieje, że pójdzie dobrze i poprawisz oceny ;) powodzonka ;**
      Coco ;***

      Usuń
  2. To opowiadanie jest genialne !
    Czekam z niecierpliwieniem na kolejną część.
    Codziennie wchodzę na tego bloga z nadzieją, że może dodałaś, a tu nic... :C
    Pozdrawiam Niki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bedzie rozdzial ale jeszcze nie wiem kiedy . Cierpliwosci ;)) Mam w glowie mnostwo pomyslow ale zadne nie pasuja do nowego rozdzialu . Postaram sie cos napisac, ale wiesz, oceny do poprawy itd ;/

      Usuń
  3. Czeka na next <333


    Mee**

    OdpowiedzUsuń